Contactați-ne acum
Cereți-ne sfatul acum 0040 236 345 286

Manager Achiziții/Vânzări

05.02.2019

Grupul Lacon este unul dintre cei mai importanți furnizori germani de servicii EMS (50 de milioane euro cifra de afaceri, peste 500 de angajați).

Dezvoltăm și fabricăm ansambluri electronice și electromecanice în serii mici și medii pentru clienții industriali europeni din aproape toate industriile. Și vrem să continuăm să creștem la sediul nostru din Karlsfeld (NW-Stadtrand München, S-Bahn, A99, A8).

Lacon Electronic SRL este o subsidiara a grupului german Lacon Electronic GmbH, al carui sediu principal este in Karlsfeld (Munchen-Germania). Filiala din Romania sa afla in Orasul Galati, avand 360 de angajati.

Timp de 30 de ani, Grupul Lacon a funcționat pentru satisfacerea nevoilor speciale ale industriei bunurilor de capital. Cu aproape 550 de angajați în două locații, dezvoltăm, optimizăm, fabricăm și reparăm componente și module electronice și electromecanice pentru industria de cai ferate, automotive, medicina si multe altele.

Grupul Lacon este unul din liderii pietei, avand o experienta de peste 30 de ani in domeniu. Lacon quality begins here!

Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate in domeniul economic sau tehnic;
  • Experienta manageriala pe departament achizitii in domeniul productiei;
  • Cunostinte avansate operare PC, pachetul Microsoft Office (Word, Excel);
  • Cunostinte limba engleza – nivel avansat; cunoasterea limbii germane constituie un avantaj;
  • Abilitati excelente de negociere;
  • Abilitati excelente de comunicare si relationare;
  • Capacitate de analiza, sinteza si decizie, bun organizator;
  • Capacitatea de a gestiona simultan mai multe task-uri;
  • Persoana cu initiativa, proactiva, autodidact;
  • Permis de conducere categoria B;

Descrierea jobului

 Responsabilitati achizitii:

  • Identifica si selecteaza furnizorii in vederea achizitionarii de componente, piese, echipamente etc. astfel incat acestia sa indeplineasca criteriile de pret, calitate si data de livrare impuse de companie;
  • Mentine si dezvolta relatia de colaborare cu furnizorii, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc.);
  • Monitorizeaza schimbarile din piata industriala, face predictii in ceea ce priveste evolutia preturilor si impactul acesteia asupra activitatii viitoare a companiei;
  • Intocmeste si analizeaza cererile de oferta;
  • Creeaza, dezvolta si mentine relații cu furnizorii importanti;
  • Creeaza o baza solida de furnizori;
  • Negociaza preturile, contractele de achizitii, termenele de livrare, evalueaza si identifica corect oportunitatea acceptarii unui furnizor nou;
  • Pregateste rapoarte periodice pentru conducerea companiei;
  • Propune strategii anuale privind achizitiile de materiale;
  • Responsabil pentru organizarea evaluarii anuale a furnizorilor-cheie;
  • Se implica în rezolvarea plangerilor catre furnizori;

Responsabilitati vanzari:

  • Responsabil pentru cresterea numarului de clienti si a cifrei de afaceri;
  • Identifica potentialii clienti;
  • Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei;
  • Planifica si realizeaza vizite periodice la client;
  • Negociaza preturile precum si termenii de livrare si plata;
  • Prevene si gestioneaza posibilele probleme semnalate de client.

Beneficii:

  • Un pachet salarial atractiv corespunzator cu pozitia;
  • Bonuri de masa;
  • Asigurare privata de sanatate;
  • Integrarea intr-o echipa tanara si dinamica;
  • Pregatire profesionala excelenta si conditii foarte bune de lucru;
  • Oportunitati in formarea unei cariere profesionale;
  • Un mediul de lucru placut.
Jobul anterior ERP Administrator Jobul urmator: Operator Item-Data